Jak uplatnit reklamaci?

Zakoupili jste ve firmě IQsport s.r.o. zboží a během záruční doby jste na něm objevili vadu, která není způsobena běžným opotřebením? Reklamujte zboží ihned, bez zbytečného odkladu.

  • Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb. a je nedílnou součástí obchodních podmínek.
  • Vadné zboží bude vyměněno nebo opraveno po vzájemné dohodě a po přijetí/posouzení reklamovaného zboží. 
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
  • Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu do 30 dnů od uplatnění reklamace. O vyřízení Vás budeme informovat písemnou formou.
  • Pokud si zboží z ukončené reklamace nevyzvednete do 2 měsíců ode dne, kdy jsme Vás informovali o ukončení reklamace, bude Vám účtováno skladné ve výši 5 Kč bez DPH za každý započatý den.
  • Záruční doba je uvedena u každého zboží.
  • Spotřebitel souhlasí s předáním svých osobních (kontaktních) údajů dodavateli zboží za účelem urychlení a zjednodušení reklamačního řízení.
  • Zboží k reklamaci musí být suché a čisté. V opačném případě může být účtován poplatek za vyčištění. 

Jak postupovat při reklamaci?

Ať už jste zboží koupili přes e-shop nebo na prodejně iQSPORT, máte dvě možnosti:

1. Osobní podání na naší prodejně v Holešově

  • Přineste zboží spolu s dokladem o koupi.
  • Reklamaci s Vámi na místě sepíšeme a následně vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí.
  • O jejím vyřízení Vás pak upozorníme zprávou a zboží si poté vyzvednete.

2. Pošlete balík

Pokud potřebujete reklamovat zboží na dálku, postupujte takto:

  • Vyplňte online reklamační formulář níže, a poté zboží pošlete na adresu, kterou Vám zašleme. Ne vždy je nutné posílat zboží k nám a pro co nejrychlejší vyřízení jej pošlete k našemu dodavateli. Pro Vás se tak nic nemění, jen je to rychlejší a to chceme :)
  • Po přijetí zprávy z formuláře Vás do 24h informujeme, kam zboží poslat.
  • Nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží Vás budeme informovat zprávou o vyřízení reklamace. 

Formulář pro reklamaci

Údaje najdete na daňovém dokladu, který jsem vám vystavili při zakoupení zboží.

Nevíte si rady? 

Napište nám, prosím, na  nebo zavolejte na infolinku +420 777 689 222 (pouze všední dny 9:00 - 16:30).