Výměna, vrácení, reklamace

Dorazil balíček poškozený nebo oblečení nesedí? Napište nám na email obchod@iqsport.cz nebo zavolejte (+420 777 689 222 ) a domluvíme se na nápravě.


Výměna velikosti


Bunda je velká, kalhoty krátké nebo boty o číslo větší? Nebuďte z toho smutní. Do 7 dnů vám zboží rádi a zdarma vyměníme.


Stačí nám poslat vyplněný formulář o výměně velikosti společně se zbožím na adresu IQsport s.r.o., Dukelská 47, 769 01 Holešov–Všetuly. Pokud chcete výměnu urychlit, napřed nás prosím kontaktujte.


Reklamace


Objevili jste na zboží nějakou vadu? Kontaktujte nás a závadu nám popište.


Nejrychleji reklamaci vyřídíte, pokud budete závadu reklamovat přímo u výrobce či dovozce. Poradíme vám, jak zboží reklamovat a postaráme se o to, aby byla vyřízena co nejdříve.


Kdy mohu zboží reklamovat?

Pokud se závada projeví po dobu trvání záruky. Délku záruky uvádíme na daňovém dokladu u jednotlivých položek.


Jak reklamace probíhá a jak dlouho trvá její vyřízení?

Oprávněnost reklamace posoudí odborník na základě reklamovaného zboží a popisu závad v reklamačním listu. Pokud reklamace není oprávněná, reklamující hradí náklady spojené s vyřízením reklamace. Zboží bude zpět zasláno reklamujícímu na dobírku.


Na vyřízení reklamace je zákonná lhůta 30 kalendářních dní, která začíná běžet dnem po doručení zboží výrobci, dovozci či prodejci a končí dnem vyřízení reklamace u výrobce, dovozce či prodejce.


Co k reklamaci potřebuji?

  • Zboží, které chcete reklamovat
  • Vyplněný reklamační list
  • daňový doklad o koupi

Zásilku ale neposílejte na dobírku – taková reklamace nebude převzata a vrátí se vám zpět.


Nenašli jste odpověď na svou otázku? Přečtěte si reklamační řád nebo nás kontaktujte.


Vrácení zboží


Vybrali jste si zboží a zjistili, že to pro vás není to pravé? Do 14 dnů od převzetí nám můžete nepoužívané zboží v původním obalu poslat zpět a my vám vrátíme peníze.

Další informace najdete v našich obchodních podmínkách.